FAQ

INFORMACJE OGÓLNE

Tak, od 11. listopada 2021r. obowiązuje nowy cennik biletów do Term Maltańskich. Zmiana cennika ma jedynie charakter dostosowujący się do obecnych i zapowiadanych zmian oraz uwzględniający podwyżki cen mediów, produktów i usług firm je świadczących dla Term Maltańskich. W szczególności powodem weryfikacji i wprowadzenia nowych stawek są:

– podwyżki cen energii elektrycznej;

– podwyżki cen dostarczanego ciepła;

– podwyżki cen wody oraz odprowadzenia ścieków;

– podwyżki wynagrodzenia minimalnego;

– podwyżki cen usług obcych;

– podwyżki cen produktów;

– wzrastająca inflacja;

– sytuacja na rynkach finansowych, powodująca wzrost rat kredytów.

Pragniemy podkreślić, że wyżej wymienione podwyżki mają charakter nagły i w wielu przypadkach wynoszą nawet ponad 70%. Ponadto, w pierwszej kolejności podjęte zostały również inne czynności optymalizacyjne działania spółki, mające na celu dostosowanie się do drastycznie zmieniającej się sytuacji rynkowej. Mamy jednak świadomość jak ważne dla budżetu domowego są wszelkie podwyżki, dlatego zmiana cennika Term Maltańskich zakłada jedynie minimum niezbędne do niezagrożonego funkcjonowania spółki Termy Maltańskie w przyszłości oraz utrzymania jakości usług na wysokim poziomie. 

Aktualnie (od 1 grudnia 2021 r.) we wszystkich strefach obiektu jednocześnie może przebywać do 50% maksymalnej dopuszczalnej frekwencji. Nad liczbą osób w kompleksie czuwa elektroniczny system obsługi Klienta oraz Zespół Kas.  

W takiej sytuacji niestety nie będziemy mogli Cię chwilowo wpuścić. Gwarantujemy jednak, że obejrzenie kilku krótkich filmików znalezionych w internecie umili Wam tych kilka chwil spędzonych na oczekiwaniu, a relaks w Aquaparku i Świecie Saun wynagrodzi całkowicie chwile spędzoną w kolejce.

Nie ma u nas możliwości rezerwacji biletów, jednak  zachęcamy do zakupu biletów on-line. Wówczas, przyjeżdżając na miejsce zapraszamy Państwa nie do kolejki do kas, ale do przejścia przez bramki przy Biurze Obsługi Klienta. 

Rozumiemy wszelkie pytania o czas oczekiwania na wejście do środka, nie jesteśmy jednak w stanie na bieżąco na nie odpowiadać ze względu na dynamikę sytuacji, która często zmienia się z minuty na minutę. 

Osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta są odpowiedzialne zarówno za bieżącą obsługę klientów jak i odbieranie telefonów oraz odpisywanie na maile. Jeśli w danym momencie ruch jest duży, nie są w stanie odpowiadać na Państwa pytania, choć oczywiście wolelibyśmy rozwiewać wszystkie wątpliwości na bieżąco. W takiej sytuacji najlepiej napisać e-mail z pytaniami, a w bardzo pilnej sytuacji zadzwonić ponownie za jakiś czas. Prosimy o zrozumienie i cierpliwość, praca w takim natężeniu wymaga od naszej obsługi bardzo dużego wysiłku.

Wszystkie informacje dotyczące reżimu sanitarnego i zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Termach Maltańskich są dostępne na stronie: https://termymaltanskie.com.pl/aktualnosci/zasady-bezpieczenstwa-w-termach-maltanskich-od-28-maja-2021/

VOUCHERY, KARTY WSTĘPU

Jasne, zapraszamy! Poniżej zasady korzystania z poszczególnych kart.

Multisport Plus – klienci mają możliwość skorzystania z 1h w strefie niebieskiej (Baseny Sportowe) lub 1h w strefie zielonej (Baseny Sportowe + Aquapark) lub 30 minut w strefie żółtej (Baseny Sportowe + Aquapark + Świat Saun). Klienci są zobowiązani do okazania dokumentu ze zdjęciem przy kasie wejściowej. Karta Multisport Plus umożliwia ponowne wejście do wybranej strefy. Aby przedłużyć pobyt należy podejść do kasy rozliczeniowej przed upływem czasu usługi w celu „przedłużenia” wejścia i rozliczyć swój dotychczasowy bilet.

Multisport Classic – klienci mają możliwość skorzystania z 1h w strefie niebieskiej (Baseny Sportowe) lub 1h w strefie zielonej (Baseny Sportowe + Aquapark) lub 30 minut w strefie żółtej (Baseny Sportowe + Aquapark + Świat Saun). Klienci są zobowiązani do okazania dokumentu ze zdjęciem przy kasie wejściowej. Posiadacze tej karty mogą skorzystać z wybranej strefy raz dziennie przez tyle dni, ile liczy miesiąc.

Multisport Active – klienci mają możliwość skorzystania z 1h w strefie niebieskiej (Baseny Sportowe) lub 1h w strefie zielonej (Baseny Sportowe + Aquapark) lub 30 minut w strefie żółtej (Baseny Sportowe + Aquapark + Świat Saun). Klienci są zobowiązani do okazania dokumentu ze zdjęciem przy kasie wejściowej. Posiadacze tej karty mogą skorzystać z wybranej strefy raz dziennie, ilość dni w miesiącu została określona w umowie.

Multisport Kids – klienci mają możliwość skorzystania z 1h w strefie niebieskiej (Baseny Sportowe) lub 1h w strefie zielonej (Baseny Sportowe + Aquapark)

Fit Profit – klienci mają możliwość skorzystania z 1h w strefie niebieskiej (Baseny Sportowe) lub 1h w strefie zielonej (Baseny Sportowe + Aquapark) lub 30 minut w strefie żółtej (Baseny Sportowe + Aquapark + Świat Saun). Klienci są zobowiązani do okazania dokumentu ze zdjęciem przy kasie wejściowej. Posiadacze tej karty mogą skorzystać z wybranej strefy raz dziennie, ilość dni w miesiącu została określona w umowie.

Fit Sport – klienci mają możliwość skorzystania z 1h w strefie niebieskiej (Baseny Sportowe) Posiadacze tej karty mogą skorzystać z wybranej strefy raz dziennie, ilość dni w miesiącu została określona w umowie. Posiadacze tej karty mogą skorzystać z wybranej strefy raz dziennie, ilość dni w miesiącu została określona w umowie.

Fit Profit Dziecko – klienci mają możliwość skorzystania z 1h w strefie niebieskiej (Baseny Sportowe) lub 1h w strefie zielonej (Baseny Sportowe + Aquapark). Posiadacze tej karty mogą skorzystać z wybranej strefy raz dziennie, ilość dni w miesiącu została określona w umowie.

Medicover Sport – klienci mają możliwość skorzystania z 1h w strefie niebieskiej (Baseny Sportowe) lub 1h w strefie zielonej (Baseny Sportowe + Aquapark) lub 30 minut w strefie żółtej (Baseny Sportowe + Aquapark + Świat Saun). Tabliczka z kodami na poszczególne strefy znajduje się przy kasie wejściowej po prawej stronie.

UWAGA! NIE HONORUJEMY KARTY MULTISPORT SENIOR

Też uważamy, że sprezentowanie pobytu w Termach to świetny pomysł na prezent! Najlepiej zakupić voucher lub Kartę Podarunkową na konkretną kwotę – możesz to zrobić w Biurze Obsługi Klienta.

Nie, w Termach Maltańskich nie można skorzystać z bonu turystycznego.

WSTĘP DO OBIEKTU - BILETY, PROMOCJE

Jak najbardziej! Cennik dostępny jest tutaj

Baseny Sportowe:
pn. – sb. 6:00 – 23:00
nd. 7:00 – 23:00

Aquapark:
codziennie 9:00 – 23:00

Świat Saun
codziennie 11:00 – 23:00

SPA 1306:
wt. – pt. 13:00 – 21:00
sb. – nd. 10:00 – 21:00

Jak najbardziej, bilety można zakupić tutaj. 
Kupując bilet on-line zwróć uwagę, na jaki dzień tygodnia jest zakupiony (dzień powszedni czy weekend) i jaki jest jego termin ważności. Jeśli bilet został kupiony na inna taryfę niż obowiązująca, niezbędna będzie dopłata w Biurze Obsługi Klienta. 
Ważną informacją jest też to, że z biletem on-online kierujesz się prosto do Biura Obsługi Klienta, z pominięciem kas, i stamtąd do szatni.  

Bilet on-line jest ważny kilka miesięcy! Mając go kierujesz się bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta i dalej przechodzisz do szatni, nie stoisz w kolejce do kas. 

Na pewno nie przepadnie. Bilety on-line są ważne są kilka miesięcy. Jeśli więc pojawią się powody dla których nie będziesz mógł skorzystać z atrakcji Term Maltańskich w zaplanowanym terminie, zapraszamy w innym, dogodnym dla Ciebie. Gwarantujemy, że zabawa niezależnie od dnia będzie wyśmienita!

Tak, i mamy nadzieję, że z chęcią będziecie z nich korzystać. Amerykańscy naukowcy w swoich badaniach jednoznacznie wskazali, że jeden dzień w tygodniu przeznaczony na relaks (np. w wodzie geotermalnej) znacznie podnosi jakość życia.

Tak, dzieci do ukończenia 3 roku życia nadal mogą wejść do obiektu bez opłat. Do zabawy na Termach zapraszamy jednak wszystkie dzieci (i dorosłych też).

Tak, obowiązuje promocja dla seniorów . Można z niej skorzystać w dni powszednie między godzinami 9.00 a 12.00 na Basenach Sportowych i w Aquaparku, i między 11.00 a 15.00 w Świecie Saun.

Bilet wstępu dla opiekunów osób niepełnosprawnych jest bezpłatny. W tym momencie nie ma niestety możliwości nabycia takiego biletu przez internet. Mamy nadzieję, że uda nam się uruchomić tę usługę wkrótce.

Operatorem sprzedaży biletów przez internet jest ToBilet.pl. Jeśli pojawił się problem związany z zakupem biletów, kontaktuj się z nimi – pomogą!

Zespół ToBilet.pl – tel. 48 61 250 92 55, e-mail: info@tobilet.pl

SAUNY

Do każdej z działających saun i łaźni parowych może wejść połowa maksymalnej, dopuszczalnej, liczby osób. Dotyczy to również seansów parowych. 

Jasne! Tutaj możesz poznać ich harmonogram. Uwaga! Bilet do Świata Saun nie gwarantuje miejsca na seansie parowym.  Weekendowy harmonogram Seansów Parowych rozpoczyna się  już w piątek! 

Tak, w seansach parowych dopuszczalna liczba uczestników została wyznaczona na podstawie wielkości sauny i jest weryfikowana przez Saunamistrza przed seansem. Zwiększona liczba seansów w godzinach popołudniowych daje jednak możliwość, by w seansach uczestniczyła większa liczba osób. 
Uwaga! Bilet do Świata Saun nie gwarantuje miejsca na seansie parowym.  

Tak. Ręczniki, prześcieradła oraz szlafroki można wypożyczyć w recepcji Świata Saun lub w Barze Świata Saun.  

AQUAPARK I PLAŻA ZEWNĘTRZNA

Na plażę zewnętrzną zapraszamy w sezonie letnim wszystkich, którzy mają wykupione bilety do Aquaparku oraz do  Świata Saun. Latem, na miękkim, nadmorskim piasku, pod egzotycznymi parasolami, ustawionych jest do Waszej dyspozycji kilkaset leżaków. Pozostałe atrakcje plaży zewnętrznej (zjeżdżalnie, place zabaw, bary plażowe) również czynne są tylko w sezonie. Atrakcje czynne przez cały rok czekają na Was w Aquaparku!

Zjeżdżalnie zewnętrzne czynne są, w zależności od pogody, od maja do września. Dla wszystkich, spragnionych emocji, dostępne są od godziny 9.00 do zmroku. Jeśli jednak panują niesprzyjające warunki atmosferyczne, decydujemy o ich wcześniejszym wyłączeniu.  

Zjeżdżalnia Zewnętrzna Dzika Rzeka jest włączana wraz z początkiem wakacji. 

Baseny wypływowe zewnętrzne są czynne przez cały rok. 
Wodny Tor Przeszkód WIBIT oraz Wodny Plac Zabaw są uruchamiane wraz z początkiem wakacji. 

Jak najbardziej! W Aquaparku funkcjonuje przez cały rok restauracja, w sezonie działają dwa bary na plaży oraz lodziarnia.  

Jak najbardziej! Akcesoria do pływania oraz zabawki dostępne są przy brodziku dla dzieci oraz basenie z falą. 

INNE

Proszę: kliknij tutaj > i sprawdź grafik zajętości torów

Grafik na cały tydzień jest zawsze aktualizowany w poniedziałek. Zdarza się jednak, że drobne zmiany pojawiają się w tygodniu. Najlepiej sprawdzać więc dostępność torów na bieżąco.

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, kontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: tel. (+48) 61 222 61 61 lub (+48) 61 222 61 43 lub pisz maila: bok@termymaltanskie.com.pl.
W sytuacji gdy przy kasach jest bardzo tłoczno, może się zdarzyć, że obsługa BOK-u nie odbiera telefonu. Poczekaj chwilę i zadzwoń ponownie.
Można również kontaktować się z nami w wiadomościach prywatnych na Facebooku.